Gavin Faulkner
Do³±czy³: 25 Sie 2020 Posty: 3
|
Wys³any: Wto Sie 25, 2020 07:28 Temat postu: nike air max |
|
|
Verschillende tinten wit landen nike air max op de tussenzool terwijl de buitenzool op doorschijnende wijze is uitgevoerd. Gisteren ging de Cappie Pondexter van de New York Liberty naar Instagram om haar 2014 WNBA All-Star-sneakeropties te delen. Zoals je kunt zien op de foto hierboven, had Pondexter het voorrecht om te kiezen uit Nike's beste basketbalschoenen in de Nike LeBron 11, de Nike Kobe 9 EM en de Nike Hyperdunk 2014. Alle drie de Nike Basketball-sneakers zijn gekleed in een mooie rode, oranje en blauwe kleur die het internet gek maakt.
Carhartt's samenwerking met de Swoosh komt in december uit, en een van de meer opvallende silhouetten is de Carhartt WIP x Nike Air Max 95 Tiger Camo. Vergelijkbaar met de Air Force 1 Low Utility die ook in de collectie zit, is de hardloper gemaakt nike huarache van tijgercamouflage ripstop, met overal contrasterend zwart textiel. De finishing touch bestaat uit oranje accenten overal, geborduurde co-branding op de tongen en een zuivere witte rubberen zool. Een van de aanbevolen silhouetten uit de Carhartt WIP x Nike-collectie is deze Carhartt WIP x Nike nike schoenen Vandal High Supreme Black Gum .
Een van die spelers die zich klaarmaakt voor het MLB-seizoen 2014 is tweevoudig All-Star Carlos Gonzalez van de Colorado Rockies. Als Nike Baseball-atleet heeft Gonzalez in de loop der jaren zijn aandeel in PE's gehad, waaronder een Nike Huarache Pro Mid Metal PE die hij vorig seizoen ontving, maar het lijkt erop dat het zijn van een Nike-atleet nog andere voordelen heeft, zoals de heetste kicks die de afgelopen maanden zijn uitgebracht, zoals de Nike LeBron 11 "Black History Month", Nike Kobe 8 nike air "Purple Platinum" en Nike Kobe 6 Prelude.
Meer catalogusfoto's van aankomende Nike-releases zijn nu beschikbaar voor uw kijkplezier. Volgens de eerste foto wil je waarschijnlijk niet naar de anderen kijken, maar Nike heeft een aantal fatsoenlijke dingen die in de herfst / winter zullen verschijnen. Maar waarom zou Nike zoiets doen met de klassieke CB34? Ik weet dat we ze hebben laten wegkomen met moord, maar dit is ongepast. Ik dacht dat mijn ogen me parten speelden, maar dat is Nike voor jullie. Deze catalogusfoto's geven ons een voorproefje van veel verschillende Nike-modellen die later dit jaar zullen verschijnen.
Nu lijkt het erop dat Nike de vrouwen hun eigen exclusieve colorway heeft gegeven (die ze wel of niet leuk vinden omdat niet elk meisje van roze sneakers houdt). De derde retro sneaker van Andre Agassi is nu verkrijgbaar in een zwarte, roze en witte kleurencombinatie. Het bovenwerk van deze retro Agassi schoen is gemaakt van een zacht nubuck materiaal met roze accenten op de veteroogjes, buitenzool, nike air force branding, binnentong en hiellip. Contrasterend wit verschijnt op de tussenzool en buitenzool. Sommige dames denken misschien dat deze sneaker te "meisjesachtig" is vanwege het gebruik van roze en anderen vinden het misschien leuk.
Ik heb het over Kevin Durant, de nieuwste Golden State Warrior. De aanvoerder van Team USA zal deze rode, witte en blauwe colorway van de nieuwe Nike KD 9 rocken. Een wit Flyknit-bovenwerk domineert de schoen, terwijl rode en blauwe accenten zijn aangebracht om het thema van de VS af te ronden. de meerderheid van de bovenste. Voor [img]https://www.borutoku.com/images/shoes/nike air force-478jmi.jpg[/img] wat contrast op het bovenwerk zijn kleurrijke swooshes met kleurverloop. |
|